Veelgestelde vragen
Kan ik mijn aanvraag wijzigen of annuleren?
Zolang je aanvraag nog niet bevestigd of betaald is kun je per mail de aanvraag wijzigen of annuleren. Dit doe je door te reageren op je aanvraag bevestiging.
Hoelang duurt het voor ik de warmtebeeldcamera ontvang?
Wij streven er naar op de dag van de aanvraag en bevestiging het pakket over te dragen aan PostNL. De bestelling is meestal de volgende dag in huis.
Wat is de status van mijn verzending?
Zodra het pakket is overgedragen aan PostNL ontvang je per mail een Track en Trace code.
Hoe stuur ik de warmtebeeldcamera terug?
Je ontvangt een retour doos bij je bestelling en het retourlabel ontvang je per email. Dit label kun je laten scannen bij het dichtstbijzijnde PostNL-punt. Zorg dat je de doos goed dicht plakt.
Welke warmtebeeldcamera heb ik nodig?
Dat is afhankelijk van wat je probeert waar te nemen en vast te leggen. Voor de meeste diagnoses in en rond het huis is het basismodel voldoende. Neem contact op als je twijfelt.